لزوم ثبت شرکت های توزیع تجهیزات پزشکی در سامانه Ttac، حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۹

به گفته معاون قوه قضاییه، در آینده‌ای نزدیک کانون سردفتران و دفتریاران در استان‌های مازندران، قزوین، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل که تاکنون فاقد این کانون بوده‌اند نیز تشکیل خواهد شد و ارایه خدمات منظم‌تر و جدی‌تر در این حوزه ادامه پیدا خواهد کرد. © تمام حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید.

همچنین ثبت شرکت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید. مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. لازم به ذکر است که تعیین نام تنها در تهران انجام می شود و شرکت هایی که در ادارات ثبت شهرستان ها ثبت می گردند نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می گردند.

باید درنام شرکت مطابق با قوانین و مقررات از اسامی خاص استفاده شود. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی باشد و در آن از کلملات و عبارات انگلیسی استفاده نشود. نام شرکت نباید با شئونات و قوانین انقلاب اسلامی ایران در تضاد باشد، همچنین از به کار بردن نام های تکراری که قبلاً به ثبت رسیده اند خودداری نمایید. در این صورت پرونده ثبت شرکت دارای ایرادی است که قابل حل نمی باشد و کلیه مراحل ثبتی می بایست از ابتدا از سر گرفته شود . سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید .

گرفتن مجوز برای پذیره نویسی توسط متقاضیان کار راحتی نیست و سختی های زیادی دارد به همین دلیل اشخاص کمتر به سمت این شرکت می آیند. به طوری که می توان گفت به غیر از موارد خاص و محدود، هیچ لزوم و منطقی برای انتخاب این نوع شرکت برای ثبت از بین شرکت های دیگر از جمله شرکت با مسئولیت محدود و شرکت با سهامی خاص وجود ندارد. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.

  • همچنین که درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع ذی صلاح استعلام می‌نماید.
  • اگر بخواهیم تغییری در اطلاعات ایجاد کنیم بر روی صفحه کلید مشـاهده را کلیک می‌کنیم.
  • جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه ا کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید.
  • به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است.

شرکت تضامنی از جمله شرکتهای شخصی محسوب می شود و شخصیت افراد شریک نقش بسیار مهمی در این نوع شرکت ایفا می نماید بدین صورت که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. اگر دارایی شرکت برای ادای تمام قروض کافی نباشد؛ هر یک از افراد شریک مسئول پرداخت تمام قروض شرکت خواهد بود. هر تصمیمی که بین شرکاء برخلاف این موضوع، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و حداقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود. ثبت شرکت تضامنی وقتی صورت می پذیرد که تمام سرمایه نقدی پرداخت و سهم شراکت غیر نقدی نیز ارزیابی و تسلیم شده باشد.

پیشنهاد نام مناسب شرکت

نام شرکت، مشخصات مدیران و بازرسان آن، نوع شرکت، مدت زمان شرکت، محل موسسه، میزان سرمایه، سهم هر یک از شرکا و بسیاری موارد دیگر در این سند درج می‌شوند. هر نوع قراری بین اعضا برای مدیریت مجموعه نیز باید در این تفاهم‌نامه قید شود. تنظیم شرکت‌نامه و تکمیل آن کاری تخصصی است که باید بسیار دقیق انجام بگیرد. در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می‌کند که مدارک مورد نیاز را مطالعه کرده و نسبت به تهیه و ارائه آنها اقدام می‌کند.

در صفحه باز شده، لیست شرکتهایی که با کد ملی ثبت نام شده، تعیین نام انجام داده اند، در حال بارگذاری هستند. پس از ورود به پروفایل، اولین صفحه ایی که شماهده میکنید، تصویر روبرو است. [newline]امضای مدارک تأییدشده و سامانه ثبت شرکت پرینت شده از طریق سامانه توسط اعضای شرکت. اگر از اعداد استفاده می کنید ، باید به صورت حروف نوشته شوند . در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و قروض شرکت کافی نباشد ، شریک ضامن مسئول پرداخت آن خواهد بود .

با پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و … مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کلیک بر روی گزینه ثبت سمت شخص وارد مرحله بعد خواهید شد. در نخستین مرحله ثبت اینترنتی شرکت ، اطلاعات متقاضی شامل نام متقاضی ، نام خانوادگی متقاضی ، تابعیت متقاضی ، سمت متقاضی ، شماره ملی متقاضی ، شماره همراه متقاضی را در سامانه وارد نمایید. بعد از اینکه تصمیم به نوع ثبت خود گرفتید باید بدانید مدارک ثبت شرکت چیست و آنها را جمع آوری کنید. اخذ شده از این سامانه در زمان مراجعه به ادارات اجرا و ثبتی جهت احراز هویت الزامی می باشد. ۳- بعد از ارائه مدارک به اداره ثبت، پرونده جهت بررسی و ثبت به کارشناس ارجاع داده میشود و بعد از بررسی نسبت به ثبت و تخصیص شماره ثبت و صدور شناسه ملی از طریق سامانه شناسه ملی اقدام میگردد. برای ثبت کمپانی خود و دریافت اطلاعات لازم در این خصوص مشاوران در مؤسسه ثبت کلهرآماده خدمت رسانی به شما هستند.

روش و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

همچنین بوسیله ی لینک های داخل سامانه میتوان به سایت اطلاع رسانی قوانین و مقررات و بخشنامه و اطلاعیه شرکت ها دسترسی پیدا کرد و همچنین میتوان به سامانه سازمان امور مالیاتی رجوع کرد . • نتواند کالاها یا خدمات یک موسسه را از کالا ها یا خدمات موسسه دیگر متمتیز سازد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. معمولا جهت ثبت تغییرات شرکت، مدت زمانی بین four تا ۱۵ روز کاری لازم است. منظور از فیلد اولویت نام، مشخص کردن اولویت نام‌ها براساس ترتیب پیشنهادی اسامی است که از یک تا پنج می‌باشد.

متقاضی ثبت شرکت باید برای ثبت شرکت اطلاعات خود را از طریق این سامانه ارسال نماید. در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد. با توجه به مزیت هایی که شرکت با مسئولیت های محدود دارد بیشترین تعداد ثبت شرکت در ایران مربوط به این نوع شرکت می باشد. یکی از مزیت هایی که این شرکت را پر طرفدار کرده است این است که در شرکت با مسئولیت محدود تعداد کمی شریک لازم است. اظهاری بودن سرمایه ثبتی این شرکت نیز یکی از ویژگی های مثبت ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

general