نحوه ثبت شرکت به صورت آنلاین در سایت اداره ثبت شرکت ها

در ادامه باید صورتجلسه ای تنظیم شود و به امضای افراد حاضر برسد. پس از اینکه صورتجلسه به امضای مجمع عمومی رسید، باید مدارک لازم به منظور تغییر نام شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود. آیا می توان در یک شرکت، هم زمان چند تغییر در ارتباط با موارد مختلف انجام داد؟ اساسا کار ثبت تغییرات شرکت چگونه است و در چه مدت زمانی این پروسه به اتمام می رسد، هم چنین کدام یک از سازمان های مشاوره ای می توانند این موارد را برای شما انجام دهند. با ما همراه باشید تا اطلاعات سامانه ثبت شرکت کاملی از روند کلی تغییرات شرکت، به دست بیاورید.کار تغییرات شرکت در حالت کلی در دو مجمع قابل حل و فصل است. اولین مجمع عمومی عادی است که نظارت بر تغییرات ساده شرکت را بر عهده دارد و دومی مجمع عمومی فوق العاده که کار تغییرات اساسی شرکت که در اساسنامه آن به ثبت رسیده را انجام می دهد. تاسیس شرکت با مسئولیت محدود، یک موسسه یا شرکت با مسئولیت محدود هنگامی شکل می گیرد که همه ی سرمایه به صورت نقدی پرداخت گردد و سهم الشرکه غیرنقدی نیز تسلیم گردیده باشد .

  • به منظور انجام ثبت شرکت برای کسب و کار خود می توانید به موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید و با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنید و با مشاوره رایگان این موسسه شرکت خود را ثبت کنید .
  • بسیاری از افرادی که قصد انجام این کار را دارند؛ نیاز به راهنمای ثبت شرکت دارند.
  • برای دستمزد وکیل دادگستری شما مبلغی برابر با ۲۴۰,۰۰۰ تومان می پردازید.
  • کارشناسان ما در ثبتینو به صورت مستمر در حال انجام خدمات ثبت شرکت هستند و در تمامی مراحل تجربه کاملی دارند.

همچنین برای اینکه بتوانیم با شرکتهای ثبت شده دیگر داد و ستد انجام دهیم، باید از صحت ثبت شرکت آنها اطلاع پیدا کنیم که راه آن استفاده از لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در سایت های دولتی کشور است. ثبت شرکت تضامنی حداقل میان ۲ نفر و تحت عنوان تجاری صورت می پذیرد.در هنگام ثبت شرکت تضامنی مسئولیت به صورت تضامنی می باشد. مراحل ثبت شرکت در ایران در عین سادگی نیازمند دقت و توجه خاصی است.

راه‌اندازی باشگاه‌های پیشکسوتان آموزش و پرورش

این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . در طول فرآیند ثبت شرکت با شکیبایی و دلسوزی تمام راهنمایی‌های لازم را انجام دادند و صرفا اطلاعات مورد نیاز برای ثبت را در اختیارشان قرار دادم. اگر قصد ثبت یک شرکت دارید و می‌خواهید درگیر روند ثبت آن نباشید، من ثبت‌یار را به شما پیشنهاد می‌کنم. ثبت شرکت آنلاین یعنی به جای تحویل مدارک شرکت به صورت حضوری، آن ها را از راه دور و از طریق سایت سازمان تاسیس شرکت ها آپلود کنیم. تمام مراحلی که برای ثبت حضوری شرکت لازم است، در قسمت آنلاین هم اهمیت خواهند داشت و تنها تفاوت کار در نحوه ارسال مدارک ثبت کمپانی خواهد بود.

خدمات بعد از ثبت شرکت

در مقابل افرادد یگر در حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی می باشند . در مورد مدت زمان شرکت در قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران ذکری به عمل نیامده و اغلب سرمایه گذاران موقع تاسیس شرکت ، مدت آن را نامحدود درج می کنند . انتخاب ساختار مناسب برای ثبت شرکت برای تجارت شما همچون سایر فعالیتهای مربوط به تجارت مهم است.

ثبت تاسیس شعبه

“در معنای عام، شرکت به معنای عقدی است که طرفین سرمایه یا کار خود را برای رسیدن به سودی خاص جمع می‌کنند ولی در معنای خاص این‌طور بیان شده است که شرکت بیانگر هرگونه مالکیت مشاعی بر هر مالی است، به همین منظور گستردگی بیشتر از تعریف شرکت‌های تجاری موجود است.” تمام شرکت های سهامی (سهامی خاص یا سهامی عام) باید یک بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل داشته باشند. (در صورت نیاز بیشتر از دو بازرس نیز می توان برای شرکت انتخاب کرد) بازرسان شرکت وظایفی بر عهده دارند که نتیجه آن حفظ منافع مدیران، سهامداران، کارمندان، سرمایه گذاران و مشتریان شرکت است. برای هر تغییری که در شرکت قرار است اتفاق بیفتد، بایستی یک صورتجلسه تنظیم شود و این صورتجلسه مورد امضای تک تک اعضای هیئت مدیره سازمان قرار گیرد.

misc