نحوه ی ثبت شرکت به صورت آنلاین در سایت اداره ثبت شرکت ها

تمایز هر یک از این شرکت ها در تعداد شرکاء، حداقل سرمایه ارائه شده، حداقل تعداد هیأت مدیره و سهم هر کدام از شرکاء است. از فهرست نماینده (وکیل) شخصـی کـه بـه نمایندگی انتخاب شده مشخص می شود. از قسمت نماینـده شـده (موکـل ) نیـز شخصـی کـه وکیـل نماینده وی است انتخاب می شود. ⦁ پس از تعیین نام و تکمیل کلیه مدارک لازم حدود ۲۰ روز زمان تا ثبت شرکت و اخذ شماره ثبت لازم است.

ترکیه هلپر که خود یک شرکت رسمی در ترکیه است در اساسنامه خود بندی با عنوان ” خدمات ثبت شرکت ” دارد که ثبت شرکت را برای مشتریان ما قانونی و انجام خدمات حقوقی را مجاز اعلام کرده است. شرکت های شخصی و لیمیتد هرکدام مزایا و معایب خود را دارند و شما باید به نوع فعالیت ، حجم و تعداد نیروی انسانی در برنامه خود نگاه کنید و سپس نسبت به تنظیم اساسنامه و ثبت شرکت اقدام کنید. مطابق با ماده ۲۰ قانون تجارت که انواعشرکتها را نام برده است، می توان گفتشرکتها به دو دسته شرکت سهامی و غیر سهامی تقسیم می شوند که شرکت سهامی خود دارای دو نوع سهامی عام و خاص است .

  • برای دانلود قانونی کتاب راهنمای ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاریو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
  • در صورت کناره گیری و حذف شرکا و چنانچه تنها یک نفر در راس امور باقی بماند شرکت منحل می شود.
  • متن اظهارنامه یا تقاضانامه‌ی خود را در این قسمت وارد کنید.
  • برای راه اندازی و ثبت شرکت دانش بنیان نیاز به یک راهنمای ثبت شرکت دانش بنیان دارید که تخصص لازم در این زمینه را داشته باشد.
  • پس از آن «نماینده شده/موکل» یعنی کسی که این شخص وکیل او شده است انتخاب می شود.

بعد از انعقاد قرارداد، تیم اداری هانا ثبت قرارداد را بررسی نموده و باتوجه به مدارک و با هماهنگی شما تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا روند کاری شما به سرعت آغاز شود و مدارک مورد نظر به دست شما برسد. همچنین شما مشاوره و پشتیبانی رایگان را از این مؤسسه به صورت دائم دریافت خواهید کرد. اگر شرکتی را خودتان ثبت کنید، واضح است که در بدو تاسیس رزومه یا سابقه ای برای شرکت وجود ندارد، اما اگر به سراغ خرید شرکت بروید، پروژه های انجام شده و رتبه بندی اخذ شده به کام شما خواهد بود. این شرکت ها که عموما حائز رتبه بندی نیز میباشند با سابقه کار گزینه ی مناسبتری برای شما در شرکت در مزایده ها و مناقصات می باشند. در زمان انحلال شرکت تمامی سمت های کاری افراد سلب می شود و آنها نمی توانند فعالیت اجرایی داشته باشند.پس از اعلام انحلال،شرکت باید پروژه های اجرایی که در دست دارد را تکمیل نماید.و بعد از انحلال نمی تواند پروژه جدید بگیرد.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

پس همانطور که ملاحظه می شود قوانین و مقررات برای سرمایه گذار داخلی و خارجی مساعد و مناسب است. قید مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی شرکت با جزئیات کامل در اساسنامه ضروری است. به هنگام ثبت بایستی ۳۵ درصد سرمایه شرکت در حساب ویژه ای سپرده شود.

اطلاعیه برق تهران در خصوص ماینرهای کشف شده در ساختمان بورس

به عنوان مثال برای کار در مقیاس کوچک گاها از شرکت مسئولیت محدود استفاده می کند، چون با دو نفر قابل ثبت است و برخی دشواری های شرکتهای سهامی خاص را ندارد. پاسخ این سوال سامانه ثبت شرکت نیز با توجه به نوع شرکتی است که برای ثبت انتخاب نموده اید. همان طور که بارها گفتیم انتخاب نوع شرکت مهمترین و موثرترین تصمیم شما در روند موفقیتتان به شمار می رود.

هیئت مدیره مکلف است ظرف یک ماه از تاریخ برگزاری اولین مجمع عمومی عادی مدارک لازم از جمله مجوز ثبت شرکت یا اتحادیه تعاونی را برای ثبت و صدور آگهی مربوط به مرجع ثبت تسلیم کند. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صـفحه بعـد می رویم. کد پستی و شـماره تلفـن از جملـه مـورادی هستند که باید حتماً پر شود. شماره دورنگار، پست الکترونیک و نشانی تارنما نیز در صورتی کـه اطلاعات موجود باشد وارد می شود. نشانی مرکز اصلی شرکت نیز باید تایپ شود تـا مبنـای ارسـال مراسلات پستی قرار گیرد. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم.

فیلد مـدت تصـدی برای این است که تصدی شخص در یک سمت مشخص شود. به عنوان مثال یک شخص در شـرکت می تواند به مدت دو سال مدیر عامل باشد علاوه بر اینکه عضو هیـات مـدیره شـرکت نیـز است. و نام لاتین، نام خانوادگی لاتین، نام پدر لاتین، محل تولد، محل صدور نیز اختیاری است که اگر اطلاعات آن وجود داشت وارد می شود. شماره ملی/شناسه ملی فیلدی است کـه در مـورد اشـخاص حقیقـی و حقـوقی متفاوت است و اطلاعـاتش متفـاوت اسـت. شـماره ملـی بـرای اشـخاص حقیقـی و شناسـه ملـی بـرای اشخاص حقوقی کاربرد دارد.

البته عموما برای شرکت ها مبلغی به مراتب بیشتر از حداقل به عنوان سرمایه در نظر گرفته می شود. به همین دلیل شرکا و سهامداران می کوشند تا با ایجاد تغییر در اساسنامه و شرکت کسب و کار خود را گرم کرده و رونق ببخشند. در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد باید از مراجع مربوطه مجوز فعالیت دریافت شود. تایید نشد بقیه اسم ها مورد بررسی قرار بگیرند.) سپس باید مدت شرکت که میتواند محدود یا نا محدود باشد را به همراه موضوع شرکت وارد کنید.

در نتیجه ابتدا باید گفت از نظر قانون ثبت هریک از شرکت‌ها چه مراحلی را دارد. شرکت های مدنی عام، شرکت هایی هستند که با توجه به نوع قراردادهای منعقد شده، شرکا از سرمایه و کار خود برای پیشبرد اهداف شرکت استفاده می کنند، تا به سودی مشترک برسند. در انتها، زمانی که اطلاعات را تکمیل کردید و پذیرش اینترنتی را از طریق سایت دریافت نمودید، باید صبر کنید تا تاییدیه پذیرش را هم ببینید، حالا زمان آن رسیده تا صورت جلسه و ضمایم آن را با پست سفارشی به آدرسی که ذکر شده ارسال کنید. بنابر‌این نیازی نیست تا شما برای تحویل مدارک به صورت حضوری مراجعه کنید.

anonymous